HTML

Kreatív Megoldások

Gondolatébresztés, szemléletmódváltás, humor, gyakorlatiasság, inspiráció

Alkotó

27 28 29 30 31

Linkblog

2010.08.08. 14:10 KZiti

G naplója: Rodoszi sziget túra 2. (Lindosz, Prasonisi)

Kallithea után dél felé vettük az irányt. Először a tankolnunk kellett, mert kevés üzemanyaggal kaptuk meg a Cliót. A benzinkutaknál sokan álltak sorban, de mi szerencsésen találtunk egyet, amelynél csak 3 kocsi várakozott és gyorsan végeztünk.

Lindosz a Fellegváráról híres, de mi úgy döntöttünk az idő rövidsége és az előttünk álló távolság ismeretében, hogy csak távolból csodáljuk meg. Erre a látványosságra is érdemes egy fél napot tervezni, nem csak a várba felmászni, hanem a falu utcáin kóborolni és fürödni egyet a parton.

Távolról készítettünk pár fotót a tájról. Balra tekintve a Földközi-tengert láthattuk utunk során, ezért is lepődtünk meg, amikor jobbról tűnt fel és egy olyan útra jutottunk, amelyen már elhaladtunk korábban. Fogalmunk sincs, hogyan keveredtünk el. (Szerencsére szigeten voltunk.) Kezdtünk éhesek lenni. Sikeresen megérkeztünk a sziget legdélebbi csücskéhez: a Prasonisi-fokhoz, ahol benyakaltunk egy nagyüveg ásványvizet valamint fejenként egy-egy gyros-t.
A koradélutáni ebéd elfogyasztásától felfrissülve megmártottuk a lábunkat mind az Égei-, mind a Földközi-tengerben. Csupán egy kis földnyelv (amely dagálykor el is tűnhet) választja el a két tengert egymástól. Sokan (nem hivatalosan) itt kempingeznek a lakókocsijukban. Az Égei pár fokkal melegebbnek és a sok tengeri algától / fűtől zavarosabbnak tűnt. Hosszabb strandolásra nem volt lehetőségünk, mivel szorított minket az idő.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás napló élmény fotók

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.