HTML

Kreatív Megoldások

Gondolatébresztés, szemléletmódváltás, humor, gyakorlatiasság, inspiráció

Alkotó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2011.07.23. 19:51 KZiti

GanoderMaci és az egészség ereklyéi?

Tegnap megnéztük a Harry Potter és a halál ereklyéi című filmet 3D-ben. (Istenien állt a szemüveg rajtam, ugye?) Korábban már olvastam a regényt és bevallom, jobban élveztem a saját „mozimat”. Szinte faltam az oldalakat és együtt lélegeztem a szereplőkkel. Szárnyalhatott a fantáziám! Szerencsére még rengeteg könyv vár arra, hogy kiolvassam, s az is rám van bízva, hogy miként jelennek meg a szereplők a belső filmvásznomon. Az a legjobb, hogy ez a VIP mozi terem mindig rendelkezésre áll és fizetnem sem kell érte!
 
A filmben a halál ereklyéiről is szó van, ami ugye három tárgy (A Pálcák Ura, a Láthatatlanság Köpenye és Feltámadás Köve).
 
Mi is az az ereklye?A Wikipédia szerint: eredetileg fontos történelmi eseményekkel, egyes személyekkel (főleg szentek) valamilyen kapcsolatban lévő földi maradványokat, tárgyakat jelentett. Átvitt értelemben mások által nagy tiszteletben álló, valamely eszmét megtestesítő tárgyakat is értünk e fogalom alatt.
 
Engem azonban az élet jobban érdekel, és azon belül is a biológiai, a lelki, a mentális, az emocionális és a szociális egészségünk.
 
Téged mennyire érdekel az egészséged?

 

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatébresztő megelőzés


A bejegyzés trackback címe:

https://kreativmegoldasok.blog.hu/api/trackback/id/tr923092102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása