HTML

Kreatív Megoldások

Gondolatébresztés, szemléletmódváltás, humor, gyakorlatiasság, inspiráció

Alkotó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2011.07.16. 18:59 KZiti

GanoderMaci kalandjai - Rövid bemutatkozás

Köszöntelek kedves Olvasó!
 
GanoderMaci vagyok és Malajziából származom. Tudom, kicsit eltérek fajtársamtól, a Maláj Medvétől, aki 1,1-1,4 méteres testhosszával és 27-65 kilogrammos testtömegével a legkisebb medvefaj. Rövid, sűrű bundám van és az én mellkasomon is megtalálható a trópusi medvékre jellemző „U” alakú, világos színű folt. A talajon kicsit ügyetlenül mozgok, viszont nagyon ügyesen mászok fára.
 
Kíváncsi természetem sodort ebbe az országba és a fővároshoz közel telepedtem le Zitánál és Sanyinál. Szeretnék sok barátra szert tenni ezért elhatároztam, hogy az internet határtalan lehetőségét kihasználva időről időre megosztom gondolataimat, élményeimet. Hát kezdődjön az életre szóló kaland!

 

Szólj hozzá!

Címkék: humor mosoly


A bejegyzés trackback címe:

https://kreativmegoldasok.blog.hu/api/trackback/id/tr563072815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása