HTML

Kreatív Megoldások

Gondolatébresztés, szemléletmódváltás, humor, gyakorlatiasság, inspiráció

Alkotó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2010.07.18. 12:39 KZiti

A Hőség, a Feng Shui és én (2. rész)

Több, mint 3 órát vártam arra, hogy sorra kerüljek. Érdekes volt a többiek alaprajzának elemzése is (zsákutcában lévő házak, WC a középpontban, 0-ra végződő házszámok, energiatöbbletek illetve hiányok, kiegyensúlyozott energetikájú lakás stb.), csak nagyon fárasztó volt a melegben várakozni. Csodáltam Andit, aki lelkesen és pihenés nélkül rajzolt, kalkulált, adott tanácsokat és válaszolt a kérdéseinkre (amik nem mindig csak a meghirdetett területre vonatkoztak). Páran nem is bírták kivárni a sorukat és elmentek.

Örülök, hogy kitartottam és maradtam, ugyanis kiderült, hogy egészen másképpen helyezkednek el az életterületek, mint ahogy én azt a könyvekben olvasott bágua térkép alapján gondoltam.
 
Pont a meghirdetett téma miatt mentem el a workshopra, mert tegnapig abban a hitben éltem, hogy a Gazdagság, siker életterület nálam a nyitott teraszra esik, ami nem sok lehetőséget ad ennek a területnek az erősítésére.
 
Hát nem! Két másik terület osztozik részben a teraszon: Szerelem, házasság valamint a Hír, hírnév (egyébként itt van a tűzhelyem is). Ennek ismeretében elgondolkoztam életem bizonyos eseményein illetve párkeresési „projektjeimen” (az utolsó sikerrel zárult J). Most, hogy ezt tudom, igyekszem a rendelkezésre álló kis falfelületen megerősíteni a szerelem területét azzal, hogy beszerzek egy delfinpárt (boldogság és egyenrangú szeretet jelképe) ábrázoló képet.
 
Ezen kívül állítólag olyan fénykép is jó, amin mi mosolygunk egymásra a Kedvesemmel, a lényeg, hogy egymásra nézzünk és tükrözze, hogy jól érezzük magunkat együtt.
 
Sok gondolat kavarog a fejemben és még biztosan kutakodni fogok a feng shui témakörében. Pl. Olvastam egy cikket, hogy logó illetve levélpapír tervezésnél is igénybe vették feng shui tanácsadó segítségét. A szimbólumok ereje! Érdemes ebből a szempontból is megfontolni milyen cég nevet, logót, betűtípust, formát és színt válasszunk, hogy sikeresek legyünk a választott hivatásban. Izgalmas terület!

1 komment

Címkék: élmény gondolatébresztő fengshui


A bejegyzés trackback címe:

https://kreativmegoldasok.blog.hu/api/trackback/id/tr62158610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noimegujulas (törölt) 2010.07.18. 16:39:40

Feng Shui ügyben majd kíváncsi leszek a további részletekre is:)
süti beállítások módosítása