HTML

Kreatív Megoldások

Gondolatébresztés, szemléletmódváltás, humor, gyakorlatiasság, inspiráció

Alkotó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2010.07.05. 20:28 KZiti

Egy álmom valóra váltom

Igen! Végre! Jó-jó, talán gyakorló konyhatündéreknek ez nem nagy ügy. Halogattam a megvalósítást, mert 1. az írás szerint legalább 2 és fél órás a projekt kivitelezése, 2. Anyukám profi ezen a területen és nagyon finom mindig a végtermék. Minek küszködni vele, ha ajándékként részesülsz benne. Ismerős?
 
Hogy miről is van itt szó? Hát a pogácsáról! Pontosabban a SAJTOS pogácsáról. Édes muffinban jó vagyok (gyorsan kész van és ez nagy előny!). Így jobban belegondolva, még sose sütöttem sósat eddig!
 
Péntek este fogant meg a terv, s elő is vettem a különböző képes újságokból kitépkedett recept gyűjteményemet. Egyetlen receptet sikerült találnom. A szakácskönyvem használhatatlan volt, az interneten viszont dúskáltam a lehetőségekben. Melyiket válasszam? Hát, egyet kiírtam intuíció alapján és elhatároztam ötvözöm a képes újságbelivel.
 
A szombat alapanyag beszerzéssel indult. Majd a mosógép beindítása után nekikezdtem a projektnek. Átgondolva a dolgokat „csak” sodrófám és elegendő tepsim nem volt. Ezeket szerencsére Anyukámtól kölcsönözhettem, s belevágtam.
Sok minden lisztes lett, illetve kellett mosogatnom is, de szerencsére megkelt a tészta (mind a kétszer). Micsoda sikerélmény!
 
Felavattam a pogácsaszaggatómat! Először piciket készítettem, de nagyon macerás volt, mert nagyon ragaszkodott a tészta a szaggatóhoz. A második tepsinél áttértem az egyel nagyobb méretre. Így nézett ki sütés előtt:
 
Kint meleg nyári nap, bent hasonló forróság. Most már értem Anyu miért kora reggel készíti az ilyen finomságokat. Az első adag kicsit részeges volt, dőltek jobbra és balra az apróságok:
A nagyobbak már kevésbé dülöngéltek és nem is égettem oda őket. Sikerélmény! Szerintem (és Kedvesem szerint is) nagyon finom lett. Ma is ezt vittem be reggelire és még holnapra is maradt.
 
Jó hosszú projekt volt (konkrétan nem mértem az időt, de többnek tűnt a receptben írtnál). Persze közben kimostam és a rablóhús is elkészült. J
 
Jöhet a következő álom megvalósítása! Te ma melyik álmodat váltod valóra?

 

Szólj hozzá!

Címkék: inspiráció fotók pogácsa


A bejegyzés trackback címe:

https://kreativmegoldasok.blog.hu/api/trackback/id/tr732131723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása