HTML

Kreatív Megoldások

Gondolatébresztés, szemléletmódváltás, humor, gyakorlatiasság, inspiráció

Alkotó

27 28 29 30 31

Linkblog

2010.08.04. 16:59 KZiti

G naplója: Rodoszi sziget túra 1. (Kallithea)

A bázisunk az Afandou Beach Hotel volt, s az itt töltött egy hét alatt kétszer kalandoztunk messzebbre. Először a Sziget felfedezésével kezdtük. Ez szerencsésnek bizonyult, mivel másnap benzináremelés és utána a tartályautók sztrájkja vette kezdetét.

Egy napra béreltünk autót (egy ezüstkék Renault Clió-t kaptunk - tisztára márka hűek voltunk J ). Tervünk az volt, hogy Afandou-ból a Pillangók völgyéhez megyünk, majd onnan a nyugati part mentén le a déli csúcsig és a keleti parton térünk vissza a bázisra. Feszített programnak néztünk elébe. A tervünk már a legelején megdőlt ugyanis nem találtuk meg a völgyhöz vezető utat. Nem viszik túlzásba a görögök az útjelzők használatát. Ennek köszönhetően átgondoltuk a dolgokat, egy cseppet tévelyegtünk Faliraki és Kallithea útjain, míg végül sikeresen megtaláltuk az egyik célobjektumot. Mondanom sem kell, véletlenek pedig nincsenek. Nagyszerű kezdetnek bizonyult, hogy az útitervünk rögtön az elején megdőlt.

Kallithea Termálfürdő (Terme Calitea) 9 km-re található a fővárostól és egy teljes körű renováció után 2007. július 1-én nyitotta meg kapuit a közönség előtt. (Belépőjegy: 3 Euro) Tényleg eredeti fényükben ragyognak az épületek, gyönyörű a környezet, a strand, a kis vízesések mind mély nyomokat hagytak bennünk.

Az épületben volt festmény kiállítás valamint fényképek az itt forgatott filmekből (pl. Navarone ágyúi, Zorba, a görög).

Az utak élére állított fehér és fekete kavicsokkal vannak kirakva. Az alábbi képen egy hal szája előtt pihentem meg éppen.

Nagyon örültünk, hogy itt kezdtük a Sziget túránkat és sajnáltuk, hogy nem tudtunk hosszabb ideig maradni, megmártózni a tengerben és elnyúlni a napágyakban. Ha lehetőségetek van idelátogatni, mindenképpen szánjatok rá fél napot, s csobbanjatok a kristálytiszta vízben, hűsíthetitek magatokat a vízesések permetjével is.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás napló élmény

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.