HTML

Kreatív Megoldások

Gondolatébresztés, szemléletmódváltás, humor, gyakorlatiasság, inspiráció

Alkotó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2010.07.17. 18:37 KZiti

A Hőség, a Feng Shui és én (1. rész)

Bent kellemes hűvös van, de én kint ülök a lugas alatt, hogy elkészítsem a blog bejegyzésemet. Kölcsönöztem Apu fészeréből egy hosszabbítót, mert a gépem akkuról max. 5 percet bír ki. A rádió szerint közeleg a vihar, s ha ez igaz, akkor minek ülnék bent? A szellő kellemesen simogatja a bőrömet és pár csepp esőt ízelítőül már kaptunk. (Az ernyőt minden esetre magam mellé készítettem a laptop védelmében. J) Egy nyári zápor jól jönne, jég nélkül.

Tegnap este egy ingyenes Feng Shui Workshop-on jártam, melyet Vidi Rita (www.hosnok.hu) szervezett és a meghívott szakértő Skultéty Andrea (www.fengshuis.hu) volt. Téma: Gazdagság, siker. A helyszín egy hamarosan megnyíló kávézó galériája volt. Elvileg 10 főre volt meghirdetve a program, de legalább 25-en zsúfolódtunk egy kis helyre. Nagyon meleg volt. Szerencsére a táskámban volt fél liter ásványvíz valamint 3 sárgabarack, így könnyebben viseltem el a körülményeket (csak a popsimat ültem csíkosra a faszéken J). Nem volt előadás, hanem mindenki elhozta a lakása / háza méretarányos tervrajzát, amelyhez még otthon a főbejáratban igyekezett iránytű segítségével meghatározni egy fok pontos északi irányt. Szerencsére 1. Apunak volt egy nagyon régi iránytűje, amelyen „csak” a fokbeosztás logikája nem volt világos, de meg lehetett jelölni a mért fokot, 2. az építész bejelölte az északi irányt a tervrajzon. Reméltem a kettő együtt elég lesz a szakértőnek az életterületek beazonosítására. Az ominózus iránytű:
A létszámtól csak azért ijedtem meg kicsit, mert a meghívóban arról volt szó, hogy mindenkinek megnézik az alaprajzát és ezeken a példákon keresztül beszélünk a Gazdagság, siker életterületről (ami nemcsak az anyagi gazdagságot jelenti, hanem a spirituális bőséget is). Persze, nem csak erről volt szó. Az biztos, hogy ahány iskola annyi nézet.
 
A témához kapcsolódva: nekem piros pénztárcám van, mert azt olvastam korábban, hogy „hagyományosan a bőség színe a bíbor, ezért szerencsét hozhat a piros színű pénztárca”. Andrea szerint: ”Tisztában vagyok azzal, hogy a pénz teremtése szorosan összefügg a Gazdagság, siker életterülettel. Tudom, hogy ez a terület a kínai öt elem tana szerint FA elemű. Ezt az elemet a VÍZ elem táplálja. Mi következik ebből: a pénzünk egyik lehetséges helye, a pénztárcánkban van. Gondolkodjunk el azon, hogy milyen színű pénztárcát célszerű használnunk? FA elem színe a zöld és árnyalatai, a VÍZ elem színe a fekete és kék. A feltett kérdésre a válasz: fekete, kék, zöld.” (http://www.hosnok.hu/hogyan-es-miert-mukodik-a-fengshui/)
 
Pedig milyen cuki leárazott piros bőrtárcát vettem pár hónapja! (Igaz, már kezd szétesni.) A következő szerzeményem fekete lesz. Biztos, ami biztos J
 
Egy másik téma, ami megragadta a figyelmemet: amelyik életterületre esik a gáztűzhely, az jelenti a legnagyobb kihívást illetve azzal kapcsolatos az életfeladatunk.
 
Folyt. köv.

Szólj hozzá!

Címkék: inspiráció élmény gondolatébresztő fengshui


A bejegyzés trackback címe:

https://kreativmegoldasok.blog.hu/api/trackback/id/tr392157627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása