HTML

Kreatív Megoldások

Gondolatébresztés, szemléletmódváltás, humor, gyakorlatiasság, inspiráció

Alkotó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2010.06.24. 21:25 KZiti

Ismeretátadás – szemléletes módon

A tréningek során mindig kihívást jelent az ismeretek oly módon történő átadása, hogy a résztvevők figyelmét fenntartsuk. Mindig keresem, miként lehetne humoros, látványos és szórakoztató módon információt átadni. Vizuális típusként én a képekhez, ábrákhoz, rajzokhoz vonzódom. Az is jót tesz, ha közben sikerül megmozgatni nem csak az agysejtjeimet, hanem az izmaimat is.

Talán ezért is éledt fel bennem megint a társasjátékozás és a rajzolás iránti vágy. A rajzoláson belül különösen érdekelnek a képregények. Először a könyvtárban mértem fel a terepet „szakirodalom” után, s végül Scott McCloud: A képregény mestersége című könyv beszerzése mellett döntöttem. Mostanáig a polcon pihentettem, de a YouTube-on látott kisfilm megint belelkesített.
 
Korábban már tettem fel pár művemet ide a blogba, de elakadtam az alkotás folyamatában (az a fránya maximalizmusra törekvésem). Ideje leporolnom ezt a könyvet valamint a rajzeszközeimet és nekikezdeni a gyakorlásnak!
 
Ugyanis célul tűztem ki (többek között), hogy saját kezűleg fogom megrajzolni a leendő logómat és / vagy logó állatkámat (nagyon szimpatizálok a fejlécben látható szurikátával, olyan cuki pofija van). A gondolatig már eljutottam, de a megvalósítása nagy falatnak tűnik.
 
Nagy falat. Lehetőség a kreativitásom fejlesztésére. Létrehozok valamit, ami korábban nem létezett és (legalábbis számomra) értéke lesz. Kezdetnek lemásolnék egy figurát. Vagyis mindig a következő tollvonásra figyelve végül összeáll az a bizonyos kép. Te már megtetted az első tollvonásodat?
 
Az alábbiakban találod a linket, amiből inspirációt merítettem. Angol nyelvű a videó, de a felvétel magáért beszél:
 
 
 

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív inspiráció


A bejegyzés trackback címe:

https://kreativmegoldasok.blog.hu/api/trackback/id/tr402107636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása